Välkommen till Röda Magasinet, antikaffär i Vallentuna!
Röda Magasinet är en trevlig antikaffär i Vallentuna (Lindholmen) norr om Stockholm. Du hittar det strax bakom Lindholmens gård. Vi köper och säljer inventarier som våra besökare kommit in med. Nedan visar vi senaste nyhetsuppdateringarna från vår facebooksida. Gilla och följ gärna vår facebooksida för att hålla dig uppdaterad om vad som händer hos oss. Du kan också kontakta oss genom facebooksidan. För övrig kontaktinfo, karta och vägbeskrivning m.m. se längst ned på sidan. Utanför säsong går det bra att ringa så kan vi öppna ändå om vi är i närheten.
Välkommen till oss på Röda Magasinet!
Notiser från vår Facebook
Det här var de senaste inläggen vi publicerat.
Klicka här för att se fler inlägg och kommentera på Facebook
Bildgalleri
Vi har fler foton på vår Facebooksida som du gärna får besöka.
Lite tidigt men välkommen till Röda Magasinet nu på söndag mellan 11.00 och 16.00! … Se merSe mindre
0 CommentsKommentera på Facebook
Välkommen i morgon till RödacMagasinet i Lindholmen Vallentuna mellan 11.00 och 16.00. Vågar nästan lova vackert väder för första gången i år! … Se merSe mindre
0 CommentsKommentera på Facebook
Välkommen imorgon söndag till Röda Magasinet Lindholmen Vallentuna mellan 11.00 och 16.00. Kuriosa Loppis Retro fotoutställning honung enkel fika. … Se merSe mindre
1 CommentsKommentera på Facebook
Välkommen i morgon söndag 11.00 till 16.00 till Röda Magasinet Lindholmen Vallentuna! … Se merSe mindre
0 CommentsKommentera på Facebook
Välkomna idag! … Se merSe mindre
0 CommentsKommentera på Facebook
Nu börjar vår säsong igen! Välkomna till Röda Magasinet i morgon 11.00 till 16.00. Föruton gamla o nya ting finns Gerhard med sina foton i galleriet, honung, enkel fika och delar av ett järnhandelslager. Precis som förra året släpper vi inte in någon före 11.00. Det ska vara lika för alla! Klä er varmt vädret blir sämre i morgon! … Se merSe mindre
1 CommentsKommentera på Facebook
Nu är det snart 3 maj! Jag har kommit en bra bit på väg men har en hel del att fixa. En hel del nytt men sätter inte allt nytt på en gång. Håller tummarna att det inye blir samma väder som idag! … Se merSe mindre
5 CommentsKommentera på Facebook
Glad påsk! Nu har jag börjat fixa i Magasinet inör öppningen söndagen den 3:dje maj! … Se merSe mindre
8 CommentsKommentera på Facebook
Just nu känns 3 maj avlägset då vi öppnar igen men det är bara 4 månader tills dess! God fortsättning! … Se merSe mindre
9 CommentsKommentera på Facebook