Vi köper och säljer inventarier
Glas, porslin, fåtöljer, lampor, fönsterbågar, dörrar, tavlor, vepor m.m.
Lantlig och historisk miljö
Fynda på billiga bordet
Öppet mellan maj och september
Perfekt söndagsutflykt
Vi kan även öppna utanför säsong

Välkommen till Röda Magasinet, antikaffär i Vallentuna!

Röda Magasinet är en trevlig antikaffär i Vallentuna (Lindholmen) norr om Stockholm. Du hittar det strax bakom Lindholmens gård. Vi köper och säljer inventarier som våra besökare kommit in med. Nedan visar vi senaste nyhetsuppdateringarna från vår facebooksida. Gilla och följ gärna vår facebooksida för att hålla dig uppdaterad om vad som händer hos oss. Du kan också kontakta oss genom facebooksidan. För övrig kontaktinfo, karta och vägbeskrivning m.m. se längst ned på sidan. Utanför säsong går det bra att ringa så kan vi öppna ändå om vi är i närheten.

Välkommen till oss på Röda Magasinet!

Notiser från vår Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Lite tidigt men välkommen till Röda Magasinet nu på söndag mellan 11.00 och 16.00! Se merSe mindre

15 timmar sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Välkommen i morgon till RödacMagasinet i Lindholmen Vallentuna mellan 11.00 och 16.00. Vågar nästan lova vackert väder för första gången i år! Se merSe mindre

7 dagar sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Välkommen imorgon söndag till Röda Magasinet Lindholmen Vallentuna mellan 11.00 och 16.00. Kuriosa Loppis Retro fotoutställning honung enkel fika. Se merSe mindre

2 veckor sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Välkommen i morgon söndag 11.00 till 16.00 till Röda Magasinet Lindholmen Vallentuna! Se merSe mindre

3 veckor sedan
Välkomna idag!

Välkomna idag! Se merSe mindre

4 veckor sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Nu börjar vår säsong igen! Välkomna till Röda Magasinet i morgon 11.00 till 16.00. Föruton gamla o nya ting finns Gerhard med sina foton i galleriet, honung, enkel fika och delar av ett järnhandelslager. Precis som förra året släpper vi inte in någon före 11.00. Det ska vara lika för alla! Klä er varmt vädret blir sämre i morgon! Se merSe mindre

4 veckor sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Nu är det snart 3 maj! Jag har kommit en bra bit på väg men har en hel del att fixa. En hel del nytt men sätter inte allt nytt på en gång. Håller tummarna att det inye blir samma väder som idag! Se merSe mindre

1 månad sedan
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Glad påsk! Nu har jag börjat fixa i Magasinet inör öppningen söndagen den 3:dje maj! Se merSe mindre

2 månader sedan
Just nu känns 3 maj

Just nu känns 3 maj avlägset då vi öppnar igen men det är bara 4 månader tills dess! God fortsättning! Se merSe mindre

5 månader sedan
Ladda mer

Det här var de senaste inläggen vi publicerat.

Klicka här för att se fler inlägg och kommentera på Facebook

Bildgalleri

Vi har fler foton på vår Facebooksida som du gärna får besöka.